پروژه رشته حسادبداری،پروژه مالی،گزارش کارآموزی-پروژه کارآفرینی حسابداری

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود جزوه اصول حسابداری 2 جمشید اسکندری

در پست قبلی جزوه کتاب اصول حسابداری ۱ جمشید اسکندری را برای شما قرار دادیم و در این پست از سایت آی آر حسابداران در بخش کتاب ها و جزوه به درخواست یکی از کاربران سایت جزوه ای را برای شما آماده کردیم که حدودا مطابق با سرفصل ها و مطالب جزوه اصول حسابداری ۲ جمشید اسکندری می باشد . این جزوه ها برای درس اصول حسابداری ۲ توسط استاد حلاجی مجرد تهیه و تنظیم شده است . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود رایگان جزوه کتاب اصول حسابداری ۲ در ادامه مطلب آی آر حسابداران را دنبال کنید .


ادامه مطلب و دانلود کتاب و جزوه اصول حسابداری 2...

۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

آموزش نرم افزار حسابداری نوسا

عمده فعالیت‌های شرکت نرم‌افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و درعین‌حال، قابل‌اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید. ایمان‌داریم، در این راه پرفرازونشیب، آنچه می‌تواند تضمین‌کننده‌ی بقاء و رشد شرکت نرم افزاری محک باشد، رعایت اصل صداقت، اعتماد متقابل و مثلث برنده – برنده ی مشتریان، کارکنان و سهامداران در راستای رسیدن به جامعه ای برای بهتر زیستن است که عمیقاً امیدواریم در سایه توکل بر خداوند متعال، همچون گذشته، از اعتماد و لبخند حاکی از حس رضایت‌مندی مشتریان بر خود ببالیم.


ادامه مطلب و مشاهده بخش آموزش نرم افزار حسابداری ...

۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

آموزش نرم افزار حسابداری محک

در این پست از سایت آی آر حسابداران در بخش آموزش نرم افزار حسابداری برای شما فایل پی دی اف آموزش یکی از بهترین نرم افزار های حسابداری را آماده کردیم . این آموزش مربوط به نرم افزار حسابداری محک می باشد . عمده فعالیت‌های شرکت نرم‌افزاری محک، مربوط به حوزه‌های تولید و پشتیبانی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی می باشد. تلاش این گروه، از آغاز بر این بوده تا با استفاده از بهترین و درعین‌حال، قابل‌اطمینان‌ترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده و نوآورانه ای را برای ساده‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر شدن امور مالی و مدیریتی کسب‌وکارها و اشخاص سرتاسر کره زمین تولید نماید. برای مشاهده توضیحات بیشتر در خصوص شرکت نرم افزار حسابداری محک و دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری محک در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید.

 

ادامه مطلب و مشاهده بخش آموزش نرم افزار حسابداری ...

۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس

شرکت نرم افزاری پاتریس در سال ۱۳۸۱ به منظور نظم بخشیدن و دسترسی سریع به سیستم حسابداری شروع به کار کرد. این مجموعه با اشراف به نیازهای فروشگاه ها و شرکت های کوچک و بزرگ و واحدهای تولیدی و صنعتی اقدام به تولید نرم افزار دقیق ،ساده و کارآمد پاتریس نموده است که به چهار زبان فارسی ،انگلیسی ،عربی و کردی ارایه شده است. شرکت نرم افزاری پاتریس پس از گذشت چندین سال مفتخراست پاسخگوی هزاران نفر از کاربران عزیز در سراسر کشور باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای متخصص کارآمد و آموزش دیده در زمینه پشتیبانی نرم افزار همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات کلیه کاربران بوده و همچنین در کنار این خدمات این شرکت در زمینه طراحی سایت و فروش قطعات سخت افزاری نیز فعالیت دارد.

 

ادامه مطلب و مشاهده بخش آموزش نرم افزار حسابداری ...

۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر

در پست های قبلی آموزش نرم افزار حسابداری نوسا و آموزش نرم افزار حسابداری محک و آموزش نرم افزار حسابداری پاتریس را در سایت قرار دادیم و در این پست از سایت تخصصی دانشجویان و دانش آموزان حسابداری قصد داریم یکی دیگه از فایل های pdf آموزش نرم افزار های حسابداری را برای شما قرار بدهیم . آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر pdf موردی است که در این پست قصد داریم برای شما قرار بدهیم . شرکت نرم افزاری تدبیر از شرکت های باسابقه خوب در تولید نرم افزار های مالی و اداری است . این فایل در ۴۴ صحفه توسط شرکت نرم افزاری تهیه و تنظیم شده است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت و دانلود رایگان آموزش نرم افزار حسابداری تدبیر در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .

 

ادامه مطلب و مشاهده بخش آموزش نرم افزار حسابداری ...

۱۳ فروردين ۹۷ ، ۰۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

دانلود رایگان پروژه مالی تجزیه و تحلیل صورت های مالی شرکت ها

امروز به درخواست دوستان و کاربران وبلاگ لیست بهترین پروژه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت را برای شما آماده کردیم .این پروژه ها تماما آماده ارایه می باشند و با صرف کمترین زمان میتوانید از این پروژه ها نمرات خوبی بگیرید برای مشاهده و دانلود پروژه مالی  تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکتها روی لینک های زیر کلیک کنید و فایل ها را دانلود کنید .


برای مشاهده توضیحات و دانلود فایل ها روی عنوان پروژه مالی مورد نظر خود در لیست زیر کلیک کنید



 کلمات کلیدی :  پروژه مالی تجزیه و تحلیل صورت های مالی ، پروژه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت ، پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی ، دانلود رایگان پروژه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ، پروژه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکتها ، مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ، نمونه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ، پاورپوینت تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بانکها ، کتاب تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بانکها ، پروژه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکتها ، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی در اکسل ، آموزش تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ، مقاله تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ، پروژه تجزیه و تحلیل نسبت های مالی ، نمونه تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت سایپا ، دانلود رایگان نرم افزار تجزیه و تحلیل صورتهای مالی ، تجزیه و تحلیل صورتهای مالی بانکها
۱۰ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

دانلود پروژه مالی حسابداری حقوق و دستمزد شرکت برق

بسیاری از صاحب نظران، علوم اداری و مدیریت بر این باورند که نخستین و نهایی‌ترین هدف افراد از پذیرش شغل برخورداری مادی او به زبان رایج دریافت حقوق و دستمزد است.شمار فراوانی از اعتصاب های کارگری و حتی کارمندی، کم کاری ها، عدم انگیزش و نارضایتی های شغلی، موارد ترک خدمت و … که در همه جای جهان روی می دهد، زائیده بی توجهی به انگیزه های مادی و نابرابریهای پرداخت یا کمبود مقررات و روش های منظم، منطقی و منصفانه حقوق و دستمزد است. اگر از مردم بپرسید چرا کار می کنند اکثر آنها خواهند گفت: «به خاطر پول». این نیاز اساسی به پول حائز اهمیت است…

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...

۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

دانلود پروژه مالی حسابداری حقوق و دستمزد بانک

کار را می توان این طور توصیف کرد، کوشش جسمی  یا فکری که در ساخت محصولات این ارائه خدمات صرف می شود. دستمزد تولیدی مبلغی است که در مقابل کار انجام شده تولیدی در یک موسسه معین یا برای کار معین پرداخت یا تعهد می شود. هزینه دستمزد را می توان به هزینه های مستقیم وغیر مستقیم تفکیک کرد. دستمزد بر اساس سیستم های گوناگون پرداخت می شود این سیستم ها اساسا مبتنی بر انجام کار یا بازده تولید یا تلفیقی از نیرو است . برخی از شرکت ها به منظور افزایش بهره وری ، حداقل کردن هزینه ها و بهبود کنترل هزینه ها از طرح های تشویقی و دستمزد استفاده می کنند. جمع حقوق و دستمزدی که در شرکت ها وموسسات تحمیل می شود شامل عواملی علاوه بر هر ناخالصی دستمزد عادی است. این عوامل اضافی را که هزینه های مرتبط به دستمزد و یا هزینه های جانبی دستمزد نیز می نامند. شامل هزینه پاداش کارکنان، دستمزد ایام مرخصی، مزایای پایان خدمت، فوق العاده اضافه کاری، کسورات، فوق العاده نوبت کاری و سهم کارفرما بابت بیمه های اجتماعی و نظایر  آن است. حسابدای هزینههای دستمزد اساساً با ۳ فعالیت ذیل سرو کار دارد

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...

۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

پروژه مالی حسابداری حقوق و دستمزد شرکت تولیدی

نیاز روز افزون جامعه به غذا و رشد بی رویه جمعیت و کاهش منابع غذایی، یکی از مهمترین مسائلی است که توجه دولتمردان، اندیشمندان و محققان را به خود معطوف داشته است. در این راستا، لزوم استفاده بهینه از منابع غذایی موجود و به کارگیری روشهای مطلوب نگه داری و جلوگیری از ضایعات بی رویه محصولات کشاورزی، تأمین منابع جدید غذایی، بسته بندی مناسب به منظور حفظ و بهبود کیفیت محصولات و …، از جمله مواردی است که اهمیت آن بر هیچ کس پوشیده نیست. علاوه بر این، رشد و توسعه جوامع و پیشرفت علوم و صنعت، سبب پیدایش عادات و سبک های نوین غذایی شده، به گونه ای که نیاز به تنوع محصولات و پیدایش فرآورده های جدید غذایی و کمک غذایی به شکل روز افزونی احساس می گردد. بدین سبب رابطه مستقیم رشته صنایع غذایی با سلامت مردم و توجه خاص دولت و مردم به کمیت و کیفیت غذایی جامعه و ایجاد کارخانجات جدید صنایع غذایی و …، همگی دلایل بارزی هستند که اهمیت این رشته تحصیلی را نشان می دهند.   تجارب چند سال اخیر نشان می دهد که توسعه صنعتی و افزایش سهم صنایع ساخت در GDP و رشد صنایع مذکور عامل اصلی دستیابی به نرخ بالای رشد اقتصادی در برخی از کشورهای در حال توسعه بالاخص کشورهای آسیایی بوده که پیامدهایی نظیر کاهش مشارکت کشاورزی در GDP را بدنبال داشته است…

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...

۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

پروژه مالی حسابداری حقوق و دستمزد اداره کار

منظور از حقوق و دستمزد پرداخت هزینه ای است که به جبران فعالیت های کارکنان در هر موسسه یا بنگاه اقتصادی پرداخت می گردد. هزینه حقوق و دستمزد بیانگر سهم نیروی کار در تولید محصولات یا ارائه خدمات است و به عنوان یکی از عوامل بهاء تمام شده مستلزم اندازه گیری، کنترل تجزیه و تحلیل مستمر می باشد .

البته منظور از حقوق مبلغ ریالی و جنبه های مادی ، جبران سازی بوده و بدیهی است که جنبه های انگیزشی نیز از اهمیت خاص خود برخوردار است که خارج از مفهوم حقوق و دستمزد قرار دارد. نکته قابل توجه اینکه منظور از دست مزد، پرداختی است که مبنای محاسبه آن ، ساعت است و شیوه پرداخت به کارگران بوده و منظور از حقوق، پرداخت هایی است که ماهانه محاسبه و پرداخت می شود و نوعا مربوط به پرداخت کارمندان می باشد. حقوق تخصصی برای برای هر کارمند شامل مزایا و کسورات می باشد که مزایای را میتوان در مواردی همچون حقوق مبنا، فوق العاده شغل، عائله مندی، فوق العاده جذب، و غیره نام برد و موارد کسور نیز می تواند شامل مالیات، بیمه عمر، بیمه حقوق ۲۷ درصد ، بازنشستگی، وام صندوق و غیره باشد .

 

ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...

۰۳ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری