پروژه رشته حسادبداری،پروژه مالی،گزارش کارآموزی-پروژه کارآفرینی حسابداری

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

دانلود پروژه سیستم کامل حسابداری با اکسل و ورد

دانلود پروژه سیستم کامل حسابداری با اکسل و ورد شامل موارد زیر می باشند که برای مشاهده توضیحات بیشتر هر کدام باید روی عنوان آنها کلیک کنید تا به صحفه توضیحات و دانلود فایل هدایت شوید.



برای مشاهده و دانلود هر یک از پروژه های مالی روی عنوان ان کلیک کنید همچنین برای مشاهده و دانلود لیست کاملا پروژه های مالی سایت روی لینک رو به رو کلیک کنید . “ مشاهده لیست کامل پروژه های مالی سایت

۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۴:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

دانلود پروژه مالی 50 ثبت حسابداری

امروز به درخواست کاربران سایت یک پروژه مالی جدید قرار دادیم که شامل رویداد های یک شرکت می باشد که تمام این رویداد ها و ثبت ها و صورت های مالی آن ها را در یک فایل اکسل محاسبه کردیم برای مشاهده توضیحات در ادامه مطلب با ما همراه باشید . برای دانلود پروژه 50 ثبت حسابداری در اکسل روی لینک ادامه مطلب زیر کلیک کنید.



ادامه مطلب و دانلود پروژه مالی حسابداری...


دانلود پروژه اکسل حسابداری , دانلود پروژه سیستم کامل حسابداری با اکسل , دانلود رایگان پروژه های اکسل , فایل اکسل حسابداری شرکت , دانلود پروژه مالی حسابداری

۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۴:۳۴ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

پروژه مالی ۷۰ ثبت حسابداری در فایل اکسل

در این پست یک پروژه حسابداری جدید که در فایل اکسل تهیه و تنظیم شده است را برای شما آماده کردیم . این پروژه همانند سایر پروژه های است که در هفته های اخیر برای شما قرار دادیم . پروژه مالی ۷۰ ثبت حسابداری در فایل اکسل شامل دو بخش هست که در فایل ورد و اکسل تهیه و تنظیم شده است . در فایل ورد رویداد ها و سند های حسابداری تهیه و تنظیم شده است و در فایل اکسل سایر صورت های مالی و ثبت های روزنامه به ترتیب ارایه شده در فهرست زیر تهیه و تنظیم شده است . و فایل به صورت کدنویسی شده می باشد . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود پروژه مالی ۷۰ ثبت حسابداری در فایل اکسل در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .


۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

پروژه مالی 30 ثبت حسابداری در اکسل

در گذشته یک پست با عنوان پروژه مالی ۳۰ ثبت حسابداری در فایل اکسل + صورتهای مالی برای شما آماده کردیم بودیم. که برای یک شرکت بازرگانی تهیه و تنظیم شده بوده و در این پست از سایت آی آر حسابداران برای شما پروژه جدیدی با عنوان پروژه مالی صفر تا صد عملیات یک شرکت خدماتی در اکسل + ۳۰ ثبت حسابداری ، آماده کردیم . این پروژه برای یک شرکت خدماتی تنظیم شده و است و تماما کد نویسی شده است به صورتی که وقتی وقتی اعداد یکی از ثبت های روزنامه را تغیر بدهید خودکار سایر ثبت ها هم تغیر میکنه . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود این پروژه مالی حسابداری در ادامه مطلب با ما همراه باشید .


۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

دانلود پروژه مالی ۲0 ثبت حسابداری در اکسل

چند وقت پیش یکی از کاربران سایت با من تماس گرفته بودند و یک پروژه مالی در اکسل میخواستند که حدودا ۱۵ رویداد حسابداری داشته باشد و حددودا ۲۵ ثبت حسابداری و به صورت کامل کدنویسی شده باشه که وقتی یک عدد را ویرایش میکنند به صورت خودکار سایر اعداد ویرایش بشود . به همین دلیل امروز در این پست از سایت آی آر حسابداران این پروژه را برای شما تهیه و تنظیم کردم . این پروژه به صورت کاملا کد نویسی شده می باشد و به نحوه ای تنظیم شده است که وقتی یک عدد را در حساب های دفتر روزنامه تغیر میدهید به صورت خودکار تمامی اعداد در سایر جدول ها و صفحات تغیر خواهد کرد . برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود پروژه مالی ۲۸ ثبت حسابداری در اکسل + صورت های مالی در ادامه مطلب با آی آر حسابداران همراه باشید .


۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری

دانلود کتاب درس کارآفرینی و پروژه

در این پست از وب سایت دانشجویان حسابداری ایران برای شما یک کتاب و یک جزوه کامل برای درس کارآفرینی و پروژه رشته حسابداری آماده کردیم . کتاب کارآفرینی و پروژه و جزوه کارآفرینی که برای شما آماده کردیم برای تمامی رشته مناسب می باشد. درس کارآفرینی و پروژه یکی از دروس اصلی تمام رشته است . و دانشجویان در طول ترم باید یک پروژه کارآفرینی هم آماده و در قالب ورد یا پاورپوینت آرائه کنند. که شما میتوانید این پروژه ها را هم از سایت آی آر حسابداران دانلود کنید. برای مشاهده توضیحات بیشتر و دانلود کتاب و جزوه درس کارآفرینی و پروژه رشته حسابداری در ادامه مطلب با ما همراه باشید



ادامه مطلب و دانلود فایل ...

۱۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشجوی حسابداری