آموزش حسابرسی عملیاتی

پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی

تعداد اسلاید ها ۶۲ صفحه
فرمت های پروژه pptx
دسته بندی پروژه فایل های پاورپوینت حسابداری
تهیه کننده نفیسه یعقوب پور– لادن مویدی – محمد مدیری

مدیریـت را دانـش به کار گیـری مؤثـر و کارآمـد منابـع بـرای دستیابی بـه اهداف سازمان تعریف می کنند و این منابع معمولاً شامل سرمایه، نیروی کار و منابعی است که در اختیار سازمان قرار دارد. یک مدیر باید عملیات سازمان را در جهت رسیدن به حداکثر منافع برنامه ریزی، سازماندهی و کنترل کند. در دنیای امروز مدیران مسئول و پیشتاز همواره تلاش می کنند از نظارت دقیق و ارزیابی عینی بر وظایف خود اطمینان لازم را به دست آورند تا در برابر موضوعهای پیش روی خود نیرومند و مسلط باقی بمانند و کارهای خود را درست و به موقع انجام دهند. بنابراین، آنان هیچگاه نباید در بهره گیری از خدمات کارشناسان و متخصصان خارج از سازمان خود برای تعیین مشکلات و ارائه راه حل آن تردید داشته باشد تا با استفاده از این خدمات به مؤفقیتهای روزافزون تری دست یابند. برای دانلود پاورپوینت آموزش حسابرسی عملیاتی به ادامه مطلب بروید .

انواع حسابرسی:

žحسابرسی صورتهای مالی

žحسابرسی رعایت

žحسابرسی عملیاتی

žحسابرسی داخلی

žحسابرسی قانونی

حسابرسی عملیاتی :

امروز در محیط اقتصادی که دارای نظامهای متعدد و ابعاد گوناگون است، مدیریت سازمانی تأکید فزاینده ای بر ارزیابی صرفه اقتصادی، کارآیی و اثر بخشی عملیات سازمانی دارد.حسابرسی عملکرد به عنوان ابزاری برای این ارزیابی به کار می رود.

استفاده بهینه از منابع در واحدهای اقتصادی کشور به ویژه در بخش های دولتی و عمومی؛ مسئولیتی وجدانی ، رسالتی عقلی ، فریضه ای شرعی  و وظیفه ای ملی است و در سطح کلان اقتصادی منجر به  حفظ و حراست منابع کشور ارتقای بهره وری، تحصیل منافع افزون تر و در نتیجه رشد و شکوفایی اقتصادی می شود.



ادامه مطلب و مشاهده کل مطلب(کلیک کنید)